افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024
استاندار تهران:

توسعه استان مستلزم نگاه بلند و آینده‌پژوهی است

  • کد خبر : 18600
  • 13 آذر 1401 - 11:17
توسعه استان مستلزم نگاه بلند و آینده‌پژوهی است
استاندار تهران در جلسه شورای اداری استان گفت: سرعت بخشی به اجرای تعهدات و کارها از اوجب واجبات است که ما در این زمینه دارای نقش هستیم لذا باید از مدیران چابک و مسئولیت‌پذیر برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، علیرضا فخاری، استاندار تهران در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که بعدازظهر امروز در محل استانداری تهران تشکیل شد، اظهار کرد: فلسفه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران، تجمیع نظرات نخبگانی به منظور تامین زیرساخت‌های اساسی استان است.

وی با تاکید بر نقش کارگروه‌های تخصصی نسبت به حل مسائل استان بیان کرد: استان تهران به عنوان پایتخت جهان اسلام، نیاز به نگاه تحول گرایانه دارد. اولویت‌هایی که به عنوان سیاست کلان مطرح شده باید به عنوان موضوعاتی قابل اجرا مطرح شوند.

استاندار تهران افزود: سرعت بخشی به اجرای تعهدات و کارها، همچنین کنترل نظارت صحیح بر امورات از اوجب واجبات است که ما در این زمینه دارای نقش هستیم.

فخاری گفت: استان تهران علی رغم همه جلوه‌های زیبا و ظرفیت‌ها، استان محرومی به شمار می‌رود. ما باید با نگاهی آینده‌پژوهانه و بلندنگرانه جبران مافات کنیم و بتوانیم با تعیین سازوکارها و فرآیندهای مشخص، رشد و توسعه استان را رقم بزنیم.

وی با بیان انکه باید از مدیران چابک و مسئولیت‌پذیر برای پیشبرد امور استفاده کنیم، تصریح کرد: الناس علی دین ملوکهم، ما مدیران باید به صورت دائمی مراقب اعمال و تصمیمات خود باشیم، نگاه مردم به ما و به رفتار ما است. ما مسئولان باید درستکار، شجاع، مبتکر و مسئولیت‌پذیر باشیم.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18600

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.