افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024
سرلشکر موسوی:

ارتش مقتدر نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار کشور دارد

  • کد خبر : 9798
  • 18 خرداد 1401 - 10:13
ارتش مقتدر نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار کشور دارد
فرمانده کل ارتش گفت: گفت: حضور ارتش در کشور، امنیت آفرین است و همه اتفاق نظر دارند که وجود یک ارتش مقتدر حتی در زمان صلح، نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار یک کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، نشست هم اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با دانشجویان مدیریت دفاعی دوره ۳۲ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

فرمانده کل ارتش در این نشست ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت، به جایگاه مهم نیروهای مسلح در اتفاق جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور ارتش در کشور، امنیت آفرین است و همه اتفاق نظر دارند که وجود یک ارتش مقتدر حتی در زمان صلح، نقش مهمی در ایجاد امنیت، ثبات و اقتدار یک کشور دارد.

وی در خصوص نگاه فرمانده معظم کل قوا به ارتش گفت: امروز ارتش در نگاه معظم‌له و همچنین مردم و مسئولان، عزیز و ارزشمند است و نقش ارتش و اقدامات آن در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در صفحات تاریخ کشورمان ثبت شده است.

در این نشست دانشجویان، سوال‌ها، دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

امیر سرلشکر موسوی نیز ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون در مورد موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان، با آنها تبادل نظر و گفتگو کرد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=9798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.