افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 21 May , 2024

افزایش سرانه آموزشی یکی از اولویت‌های اصلی استانداری تهران است

  • کد خبر : 4162
  • 18 بهمن 1400 - 18:59
افزایش سرانه آموزشی یکی از اولویت‌های اصلی استانداری تهران است
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به جمعیت بالای شهرستان‌های استان تهران و کمبود مکان‌های آموزشی استاندارد، گفت: افزایش سرانه آموزشی یکی از اولویت‌های اصلی استانداری تهران در مناطق حاشیه‌ای و شهرستان‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سیدعباس جوهری روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی، آموزش و بهداشتی شهرستان ری، اظهار داشت: به دلیل مهاجرت از سایر شهرها به مناطق اطراف تهران شاهد افزایش جمعیت در این مناطق هستیم بنابراین باید برای آموزش دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند، ادامه داد: تربیت نیروهای مومن، متعهد، انقلابی و صاحب علم و دانش باید از مدارس آغاز شود تا در آینده به راحتی بتوانیم انقلاب را بدست آنان بسپاریم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران افزود: استانداری تهران با همکاری خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اعتبارات لازم برای توسعه فضاهای آموزشی را انجام داده است تا در سال ۱۴۰۱ شاهد آن باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر ۲۲۶ طرح عمرانی، صنعتی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی با اعتبار بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان در شهرستان ری به بهره‌برداری می رسد، ابراز کرد: این شهرستان با تلاش فرماندار، دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی پرچمدار طرح‌های قابل بهره برداری در استان تهران در دهه فجر است.

جوهری بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف برای خدمت رسانی به مردم جنوب پایتخت و مناطق محروم از اولویت های اصلی استانداری تهران به تاسی از نگاه ویژه امام راحل(ره) به مناطق محروم و مستضعفان است.

به گزارش ایرنا، هفت طرح عمرانی و آموزشی از جمله خیر ساز امام جواد (ع) در محله دولت آباد، بلوار شهید سلیمانی روستای عباس آباد علاقبند بخش خاوران، فاز اول بیمارستان شهید نبوی، ساختمان های جدید و سه کلاسه مدارس شهید سلیمی جهرمی، یارن مهدی(عج) و آل محمد(ص) در بخش کهریزک و ساختمان درمانگاه زنده یاد عبدالله اولیاء شیرازی کهریزک امروز با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران به بهره برداری رسید.

همچنین آیین خشت گذاری و عملیات اجرایی احداث ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای نسوز و هفت دستگاه بخش مرکزی شهرستان ری آغاز شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=4162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.