افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران :

التزام اکثریت جامعه به باورهای دینی و اخلاقی بسیار ارزشمند است

  • کد خبر : 19427
  • 29 آذر 1401 - 15:42
التزام اکثریت جامعه به باورهای دینی و اخلاقی بسیار ارزشمند است
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران گفت: ظرفیت های فراوان فرهنگی و التزام اکثریت جامعه به باورهای دینی و اخلاقی بسیار ارزشمند و در صورت استفاده مطلوب مانع از موفقیت دشمن در رسیدن به اهدافش در ایجاد استحاله فرهنگی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام سید کمیل موسوی روز سه شنبه در جمع عده ای از روحانیون فعال در عرصه حلقه های میانی فرهنگی در آستان مقدس شیخ صدوق افزود: دشمنان دین و ملت ایران با تلفیق هر آنچه داشته و دارند برای ایجاد استحاله فرهنگی و تشدید گسست بین نسلی سرمایه گذاری کرده و در برخی از عرصه ها با ایجاد فضای هیجانی موفقیتهای مقطعی کسب کرده اند اما در نهایت ره بجایی نخواهند برد.

وی تصریح کرد: التهابات اجتماعی چند ماه اخیر باعث شد که نیروهای فکور و خدوم عرصه فرهنگی با شناخت دقیق برای نقش بر آب کردن توطئه دشمنان و عوامل و مزدوران آنها وارد عرصه شوند و اطمینان داریم که سرانجام این مبارزه نفس گیر تحقق وعده الهی و نصرت مومنین است.

 التزام اکثریت جامعه به باورهای دینی و اخلاقی بسیار ارزشمند است

این مسئول فرهنگی ادامه داد: جلسات هم اندیشی برای تقویت شبکه های فرهنگی موجود در شهرستانهای استان تهران با هدف احصا و شناسایی ظرفیت ها و چالش های فرهنگی فراروی مسیر کنشگران این عرصه و رصد میدانی مسایل و چالش ها با هدف همگرایی برای چاره جویی برگزار شده و در همین مدت کوتاه دستاوردهایی داشته است.

وی اضافه کرد: انتظار می رود متولیان در عرصه اقتصادی و فرهنگی به صورت همگام و با اتکا بر توانمندی عظیم نیروهای انقلابی ، مانع از موج آفرینی دشمنان ایران عزیز و سلب آسایش مردم شوند.

شایان ذکر است حدود سی نفر از روحانیون شهرستانهای استان تهران در نشست یک روزه هماهنگی حلقه های میانی فرهنگی طلاب و روحانیون که در آستان شیخ صدوق برگزار شد، حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=19427

اخبار مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.