افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
امام جمعه شهرری:

برخی خواص با سکوت خود، آشوبگران را تحریک کردند

  • کد خبر : 17698
  • 27 آبان 1401 - 13:44
برخی خواص با سکوت خود، آشوبگران را تحریک کردند
امام جمعه شهرری با اشاره به ناآرامی های اخیر گفت: برخی از خواص با سکوتشان آشوبگران را تحریک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: خواص در این قصه بد امتحان دادند و با سکوتشان اغتشاشگران را تحریک کردند.

وی تصریح کرد: آنها باید هم در پیشگاه مردم و در آخرت در محضر خداوند متعال پاسخگو باشند.

شاهچراغی همچنین با اشاره به تصویب قطعنامه ای دیگر علیه ایران اسلامی به بهانه نقض حقوق بشر گفت: می گویند ایران حقوق بشر را رعایت نمی کند اما عجیب است چراکه پلیس آمریکا سیاهپوست را مقابل دوربین رسانه ها می کُشد اما پلیس تبرئه می شود اما اگر این اتفاق در ایران بود ببینید دنیا چه می کرد.

وی ادامه داد: همین اغتشاشگران در این چند وقت هر غلطی کردند اما ماموران انتظامی و امنیتی حق برخورد نداشتند؛ داعش را خودشان پرورش دادند و دیدیم که بچه ۵ ساله را به دار کشیدند و دنیا محکوم نکرد اما داعش در ایران با پول عربستانی و سلاح آمریکایی حادثه تروریستی شاهچراغ را درست می کند اما می گویند کار خود نظام بود.

امام جمعه شهرری خاطرنشان کرد: در ایذه زن و مرد و بچه را به رگبار می ببندند اما جمهوری اسلامی را محکوم کرده و در عین حال اما اعلام می کنند که خودشان سلاح در اختیار داعشیان قرار داده اند.

وی یادآور شد: وقتی دیدند تحریم های اقتصادی جواب نداد، دشمن آشوب را به خیابان ها کشاند و به کسبه گفت که باید بازار را تعطیل و اعتصاب کنید اما وقتی دیدند کاری از پیش نمی برند، سلاح در اختیار داعشیان قرار دادند که مردم را بکُشند.

شاهچراغی تصریح کرد: مطمئن باشید جمهوری اسلامی پیروز و برنده است و از قوه قضاییه  هم بابت برگزاری دادگاه ها متشکریم.

وی گفت: از قوه قضاییه درخواست داریم چهره های این اغتشاشگران را شطرنجی نکنید تا مردم ببینند که چه کسانی این جنایات را انجام می دهند.

شاهچراغی همچنین با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: امام خمینی(ره) چه نیکو گفت که بسیج شجره طیبه است.

وی با اشاره به آیات قرآنی توضیح داد: مومنان باید آمادگی داشته باشند چه به لحاظ سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و… چراکه دشمنان دارند و دشمن با هر حیله و فریبی وارد می شود؛ از  نقطه ضعف مومنان حمله می‌کند.

شاهچراغی این را هم‌ گفت که دشمن نفوذ می کند از هرجایی که بتواند؛ مثلا معلم نقش کلیدی در جامعه دارد اما دیده شد که یک معلمی گفت که حجاب ها را بردارید یا بچه ها را تشویق به اعتراض کرد.

وی ادامه داد: گاهی دشمن توسط موتور سواری مردم را دعوت به اعتصاب می کند و بازار را بهم می ریزد و اگر نتواند کاری کند مردم را به رگبار می بندد.

امام جمعه شهرری با اشاره به نقش بسیج در ایران گفت: بسیج تجربه موفق انقلاب اسلامی است و با بسیج انقلاب حفظ شد و کمر صدام را شکستیم؛ این تجربه نه فقط در ایران که در عراق و سوریه هم موفق بود.

وی افزود: الگوی همه بسیجیان وجود مقدس حضرت علی(ع) است؛ ایشان به عنوان یک بسیجی در کنار پیامبر در تمام جنگ ها حضور داشت و غم و غبار را از چهره پیغمبر و اسلام پاک کرد.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: بسیج منحط به جنس نیست و باید تفکر بسیجی در هر ۲ جنس زن و مرد باشد.

وی همچنین با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: نرخ کتاب خوانی در کشورهای پیشرفته روزانه ۲ ساعت است و در کشور ما خیلی کم است؛ حال اینکه دین ما براساس علم است.

شاهچراغی یادآور شد: پیامبر با کتاب ماموریت پیدا کرد که دینش را کامل کند؛ رهبری هم توصیه به کتابخوانی دارند و امید است روزی برسد که کتابخانه های ما پر از مردم باشد.

به گزارش ایرنا، مسئولان شهرداری منطقه ۲۰ در حاشیه نماز جمعه این هفته شهرری میزبان میز خدمت به مردم در ضلع شرقی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) بودند.

نمازگزاران در پایان نماز جمعه این هفته بسیار باشکوه با شعارهای انقلابی اقدامات اغتشاشاگران و استکبار جهانی علیه مردم و جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=17698

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.