افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
امام جمعه شهرری:

ملت ایران با بصیرت خود سفره اغتشاشگران را جمع کردند

  • کد خبر : 17261
  • 20 آبان 1401 - 18:40
ملت ایران با بصیرت خود سفره اغتشاشگران را جمع کردند
امام جمعه شهرری گفت: ملت بصیر ایران با حضور هوشمندانه خود سفره اغتشاشگران را جمع کردند، اگرچه پس لرزه‌هایی از این حرکات در برخی از دانشگاه‌ها گاهی به گوش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرری با بیان اینکه در ۵۰ روز گذشته شاهد حوادث تلخی بودیم، اظهار داشت: این بصیرت و حضور مردم همیشه در صحنه نتیجه داشته و باید این حضور را حفظ کنیم و از طرفی نیز اغتشاشگران به سزای اعمالشان خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران از امریکا، انگلیس، اسرایئل کودک کش و آل سعود خائن  و همچنین کسانی که در داخل کشور با حرکات و ایجاد اغتشاش دشمنان  را پر رو کردند نخواهد گذشت.

خطیب جمعه شهرری تاکید کرد: ملت ایران همچنین نسبت به همسایگان نااهل که به اغتشاشات اخیر کمک کردند نخواهد گذشت و آنها باید بدانند که اگر در ایران امنیت نباشد کشور آنان نیز امن نخواهد بود.

شاهچراغی افزود: دشمنان به دنبال خسته کردن ملت و همچنین در پی تجزیه کشور ایران بودند و حتی افرادی را فرستاند تا با برخی از سران اقوام ایرانی جلسه داشته باشند امام با تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج) تیرشان به سنگ خورد و هم اکنون یکصد نفر ازمنافقان و ۱۵۰ نفر از اعضای گروهک های سلطنت طلب دستگیر شدند.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شیهد تهرانی مقدم پدر موشکی ایران گفت: به این اقتدار موشکی که نتیجه رشادت و برنامه ریزی این شهید والا مقام و شاگردانش است افتخار می کنیم و این سامانه موشکی نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه شهرری افزود: امروز شاگردان شهید تهرانی مقدم موشکهای پیشرفته و دور برد ساخته اند که مایه اقتدار کشور و قوت تشیع و مکتب اهل بیت (ع) است.

امام جمعه شهرری در پایان یادآور شد: رفتار رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران در این سالها خصمانه و نادرست بوده است، خواست مردم است که این رژیم غاصب در جریان های اخیر تنبیه شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=17261

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.