افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024
امام جمعه موقت شهرری:

دشمنان همچنان در پی سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

  • کد خبر : 3258
  • 08 بهمن 1400 - 15:22
دشمنان همچنان در پی سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند
امام جمعه موقت شهرری گفت: پس از گذشت ۴۳ از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان نظام همچنان به دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت است تا با عمل به جهاد تبیین و بیان خدمات انقلاب اسلامی هجمه های تبلیغاتی مسموم دشمنان را که در پی شبه افکنی و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند خنثی کنیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: ملت بزرگ ایران برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی پیوسته گامهای دیگری برخواهد داشت.

خطیب جمعه شهرری حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یکی از صحنه های ماندگار خواند و خاطرنشان کرد: مراسم یوم الله ۲۲ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد که در این روز یک باردیگر دشمنان را مایوس خواهیم کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: یکی از وظایف همه آحاد مردم ایران در هر جایگاه و مسندی این است که در راستای جهاد تبیین پاسخگویی شبهه افکنی های دشمنان باشیم و برای شبهه زدایی بدخواهان نظام نسبت به انقلاب و نظام برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به سفر با اهمیت رئیس جمهور کشورمان به روسیه گفت: میزان مبادلات ما با کشور روسیه یک میلیارد دلار بود که بعد از این سفر به ۱۰ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت و خوشبختانه با ۱۵ کشور همسایه ارتباط داریم.

امام جمعه موقت شهرری افزود: بلوک غرب و غرب گرایان بدانند که استقلال و هویت اصلی انقلاب اسلامی روزافزون خواهد بود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=3258

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.