افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024
استاندار تهران:

ما وارث انقلاب اسلامی هستیم/ امروز نیاز به وحدت بیشتری در کشور داریم

  • کد خبر : 18880
  • 18 آذر 1401 - 18:14
ما وارث انقلاب اسلامی هستیم/ امروز نیاز به وحدت بیشتری در کشور داریم
استاندار تهران بر لزوم وحدت بیشتر در کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، علیرضا فخاری در دیدار با مسئولان و‌ معتمدان شهرستان دماوند ضمن تسلیت درگذشت رستم قاسمی از مسئولان سازندگی و اقتصادی کشور اظهار داشت: امروز در شرایط ویژه هستیم و اصولا در ادوار گذشته این شرایط ویژه به طور مکرر به واسطه ویژگی‌های انقلاب اسلامی پدیدار شد که ملت عزیز، شریف و باوفای متدین و انقلابی از این سدها عبور کردند.

وی با بیا اینکه ما در مسیر انقلاب آفت‌های زیادی را مشاهده کردیم، افزود: پس از گذر از اتفاقات مختلف در کشور، انقلاب اسلامی پا گرفت و روی ستون‌های خود ایستاد؛ امروز سه دهه گذشته و در دهه چهارم آن هستیم و تثبیت انقلاب سهولت گرفت.

 

استاندار تهران با اشاره به اینکه امروز باید برای اوج، توسعه و رشد انقلاب اسلامی تلاش کنیم، عنوان کرد: دهه چهارم، دهه بلوغ انقلاب است و اگر توجه نداشته باشیم، انقلاب آفت‌هایی در مسیر دارد که ممکن است از مسیر منحرف بشود و نتواند به اهداف خود برسد.

 

فخاری سپس گفت: ایستادگی انقلاب بر اساس نگاه به اهدافش است و یکی از موضوعاتی که آفت انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، نفوذ اندیشه بیگانگان است، دشمن در سال‌های گذشته تلاش کرد که نفوذ اندیشه خود را در حد اعلا با استفاده از همه ظرفیت‌ها به کار بگیرد و‌ توسعه دهد و آن در قالب‌های مختلف و در اندیشه‌های نو به خورد جامعه ما بدهد.

 

استاندار تهران افزود: امروز نیاز به وحدت بیشتری در کشور داریم، ما امروز وارث انقلاب اسلامی هستیم و باید آن را از خطرات دور نگهداریم و شایسته‌سالاری را در نقطه اوج خود حمایت کنیم.

 

فخاری با اشاره به اینکه آفت بزرگ امروز مسئولان، ندیدن و نشنیدن است، خاطرنشان کرد: دیدن و شنیدن مردم توسط مسئولان یک تکلیف است و مردم به عنوان خود نباید از مسئولی که تکلیف خود را انجام نمی‌دهد، بگذرند.

 

وی اظهار داشت: برخی از مسائل و موضوع‌های شهرستان دماوند از گذشته تغییری نکرده و باید برای آنها تصمیم‌های جدیدی اتخاذ شود؛ از حضور نماینده مردم در مجلس برای اجرا و نظارت بر قوانین بهره کامل را خواهیم برد و از ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات شهرستان دماوند استفاده می‌کنیم.

 

استاندار تهران با بیان اینکه برای احداث کمربندی منطقه گیلاوند سه طرح تهیه و مطالعه شده که در حال پیگیری است، گفت: تکمیل جاده سرهار باید به طور جدی در برنامه‌ها مد نظر قرار بگیرد تا مشکلات بار ترافیکی شهر دماوند حل شود.

 

 

فخاری گفت: اتصال و تکمیل پروژه محور کیلان – ایوانکی می‌تواند ظرفیت‌های جدیدی برای توسعه بخش جنوبی شهرستان دماوند ایجاد کند؛ اجرای طرح ایجاد بندر خشک در دماوند می‌تواند به‌عنوان یک بارانداز مناسب در شرق تهران، می‌تواند در دستور کار باشد.

 

وی تصریح کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی می‌تواند با اهداف مشخصی به منظور تکمیل ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری مد نظر قرار گیرد.
لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18880

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.