افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024

دشمنان با استفاده از رسانه‌های متعددبه دنبال ترویج برهنگی درجامعه هستند

  • کد خبر : 11636
  • 18 تیر 1401 - 17:31
دشمنان با استفاده از رسانه‌های متعددبه دنبال ترویج برهنگی درجامعه هستند
حاج آقا استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک گفت: دشمنان با استفاده از رسانه‌های متعددبه دنبال ترویج برهنگی درجامعه هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در گفتگویی با برنا گفت: نهم ذیحجه روز عرفه است که در این روز خداوند به سه گروه توجه ویژه‌ای دارد، گروه اول زائران امام حسین(ع)، دوم حاضران در صحرای عرفات و گروه سوم هر جای دنیا اگر دستی به سوی درگاه الهی بلند شده باشد و دلی بشکند.

او افزود: روز شناخت است ، روزاعتراف کردن به گناهان و صبر و شکیبایی است.عرفه تنها یک دعا نیست، بلکه درس‌هایی است که از زبان مبارک امام حسین(ع) برای شناخت حق و حقیقت جاری شده است و خواندن این دعا در روز عرفه از فضیلت  زیادی برخوردار است که طبق روایات و احادیث کسی‌ که در ماه مبارک رمضان و شب قدر بخشیده نشده است عرفه فرصت دیگری است که خداوند درهای رحمت خود را به روی بندگان خود می‌گشاید.

او گفت: دعای عرفه دارای ابعاد مختلف اجتماعی، دینی و سیاسی است که از زبان امام معصوم مطرح شده است، پس باید پای درس این دعای با اخلاص و معرفت حاضر شویم تا شاهد اثرات مهم معنوی و مادی در زندگی خود باشیم.

امام جمعه باقرشهر کهریزک در خصوص روز حجاب گفت: دشمنان از طریق بر هم زدن تعادل خانواده ها از روزنه هایی همچون مد کردن بد حجابی در جامعه استفاده می کنند که به دنبال آن موضوع حیاء، عفت، شرف، غیرت و در نهایت عزت نفس مردان و زنان ایرانی زیر سؤال می رود.

دشمنان با استفاده از رسانه‌های متعددبه دنبال آن هستند که ترویج بی‌حجابی داشته باشند و به صورت سازماندهی شده به ارزش‌های الهی و انقلابی ضربه می‌زنند.

با ماهواره برنامه‌های مختلفی می‌سازند تا عفت و خانواده را از بین ببرند و ازدواج سفید را معرفی می‌کنند که این‌ها جریان‌های تخریبی ارزش‌های اسلامی است و مربوط به اسلام نیست.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=11636

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.