افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024

سرپرست شهرداری كهریزك در پیامی روز ملی مجلس را تبریک گفت

  • کد خبر : 1470
  • 10 آذر 1400 - 14:45
سرپرست شهرداری كهریزك در پیامی روز ملی مجلس را تبریک گفت
حسین محمدی فرد، سرپرست شهرداری کهریزک فرا رسیدن دهم آذر ماه؛ روز ملی مجلس و سالروز شهادت آيت الله سيد حسن مدرس، این روز را به تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حسین محمدی فرد، سرپرست شهرداری کهریزک فرا رسیدن دهم آذر ماه؛ روز ملی مجلس و سالروز شهادت آيت الله سيد حسن مدرس، این روز را به تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

 سرپرست شهرداری کهریزک با اشاره به تاریخچه روز ملی مجلس گفت: بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور، دهم آذرماه مصادف با سالروز شهادت سید حسن مدرس یکی از بزرگمردان تاريخ ايران و نمایندگان جسور و تاثیرگذار در مجلس شورای ملی به دست عوامل رضا خان به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است که زندگی و منش آن روحانی مبارز که

هيچ گاه از راه انقلابي خويش پشيمان نشد و با جسارت و شجاعت به مبارزه با استبداد و استعمار پرداخت و سرانجام جان خود را نيز در اين راه فدا كرد یکی از بهترین الگوهای اخلاقی برای تمامی نمایندگان خرد و کلان کشور محسوب می شود و جایگاه آن بزرگمرد برای همه نسل ها ارزشمند و ستودنی است.

محمدی فرد در پایان باری دیگر روز ملی مجلس را گرامی داشته و این روز را به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در راه اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند، تبریک و خداقوت گفت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=1470

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.