افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024

شهردار کهریزک پاسخگوی مطالبات شهروندان از سامانه سامد شد

  • کد خبر : 2043
  • 20 آذر 1400 - 16:00
شهردار کهریزک پاسخگوی مطالبات شهروندان از سامانه سامد شد
علی کلهر"؛ شهردار کهریزک همراه با دکتر توکلی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از طریق سامانه ارتباط مردمی ریاست جمهوری (سامد) در تاریخ ۱۷ آذرماه پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان شهر کهریزک شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری،  “علی کلهر”؛ شهردار کهریزک همراه با دکتر توکلی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از طریق سامانه  ارتباط مردمی ریاست جمهوری (سامد) در تاریخ ۱۷ آذرماه پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان شهر کهریزک شد.
علی کلهر؛ شهردار کهریزک پاسخگویی الکترونیک به مطالبات شهروندان را یکی از مصداق های تحقق یافته دولت الکترونیک برشمرد و گفت: ایجاد فرصت ارتباط مردمی مستقیم از طریق تلفن ۱۱۱ و سامانه سامد علاوه بر کاهش اتلاف وقت و انرژی شهروندان در انتقال مطالبات خود، زمان پاسخگویی را تا حد چشمگیری کاهش می دهد که این امر تاثیر بسزایی در جلب رضایت شهروندان دارد.
شهردار کهریزک در ادامه افزود:  ایجاد ارتباط مستقیم حوزه مدیریت شهرداری کهریزک با شهروندان یکی از برنامه های منجسم و مستمر مدیریت شهری محسوب می شود که این طرح در قالب ملاقات مردمی هفتگی، بازدیدهای میدانی، سامانه های ارتباطی و… از ابتدای هفته آتی اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=2043

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.