افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024
خراسانی زاده :

شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان شکست دشمن در جنگ نرم است

  • کد خبر : 16906
  • 12 آبان 1401 - 18:13
شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان شکست دشمن در جنگ نرم است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان شکست دشمن در جنگ نرم بوده و این مهم درست در زمانی است که دشمن خیال می کند توانسته بر عقاید مردم ایران تاثیر بگذارد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری،محمد خراسانی زاده پنجشنبه با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت:همانطور که در قرآن کریم آمده است یادآوری ایام الله از آن جهت که برای مومنان و کسانی که در راه الهی قرار دارند کمک کننده و رشد دهنده است حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه کشور ما همواره درمعرض تهدید های متفاوت رسانه ای دشمنان قرار گرفته است افزود: دشمن فهمیده است که از طریق جنگ سخت نمی تواند به فکر شکست دادن ملت ایران باشد ازین رو به جنگ های ترکیبی و عملیات روانی رو آورده است.

به گفته خراسانی زاده، دشمن بر آن است که با ناامید سازی و مایوس سازی و همچنین بزرگ جلوه دادن ایراد ها و تکیه بر نواقص بر شناخت مردم بصیر ایران تاثیر بگذارد.

وی همچنین ادامه داد: دراین شرایط که ما در یک نبرد رو در روی تمام عیار در حوزه جنگ شناختی هستیم پرداختن به روز دانش آموز و روزملی مبارزه با استکبار جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بیان کرد :با بزرگداشت این روز همه دنیا متوجه می شوند که اگرچه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با تمام قوا برای ایجاد تفرقه میان مردم ما تلاش می کنند اما مردم ایران همواره پای شهدا، انقلاب و آرمان هایشان ایستاده اند .

وی همچنین اتفاقات اخیر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: اگرچه باید نگران رویکرد هایی که شاید گاهی به غلط در ذهن نوجوانان و جوانان شکل گرفته است، باشیم اما باید بدانیم از سوی دیگر میلیون ها نفر ایرانی با آگاهی پای انقلاب ایستاده اند.

خراسانی زاده خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند اگرچه سرمایه گذاری وسیعی بر روی انحراف و تحریف افکار جوانان ما انجام داده اند اما همین دانش آموزان ما هستند که کشور را به این نقطه از افتخار رسانده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به تاثیر پذیری نوجوانان از هم سن و سال هایشان گفت : سن نوجوانی نقش همسالان در تربیت بسیار جدی است ،لذا دانش آموزان هوشیار ما باید با ادبیات خودشان دیگر دوستانشان را در جهت درست با خود همراه کنند .

وی همچنین بیان کرد: اگر هر کدام از ما با آگاهی در مقابل یکی از شبهات بایستیم سیل عظیم تبیین در سطح مدارس ، مساجد، محافل و کانون های ما رقم خواهد خورد.

مسئولین ملزم به پاسخگویی به شبهات دانش آموزان هستند

محمد خراسانی زاده به اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد وافزود: مسئله جدی و عمده ،شنیده شدن، دیده شدن و در معرض پاسخ قرار گرفتن دانش آموزان است.

وی ایجاد ارتباط بین مسئولین و مردم را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: قطعا فعالیت همه مسئولین بدون ایراد نیست و اگر هر مسئول بتواند در حوزه مدیریتی خود در مسیر برطرف کردن مشکلات قدم بردارد طبیعتا پیشرفت با سرعت بیشتری انجام می شود .

برپایی غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان

وی همچنین به غرفه های اداره کل فرهنگ و ارشاد با حضور بخشی از هنرمندان و اهالی و فرهنگ و هنر و رسانه در مسیر راهپیمایی اشاره کرد و یادآور شد: برپایی غرفه اتفاق کوچکی است در این زمینه اما اصل ماجرا مجموعه های توانمند مردمی هستند که دارای مجوز از اداره کل بوده و فعالیت های خوبی خواهند داشت.

۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

۱۳ آبان ماه که در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16906

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.