افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024
«دیمیتری پسکوف»؛

مسکو هنوز رسما اقدامی جدی در اوکراین انجام نداده است

  • کد خبر : 11564
  • 17 تیر 1401 - 17:30
سخنگوی کرملین با تایید اظهارات رئیس جمهور روسیه در قبال ظرفیت بالای این کشور، اعلام کرد که تنها بخش کوچکی از پتانسیل مسکو در عملیات نظامی اش در اوکراین استفاده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز جمعه اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، در سخنرانی خود در دیدار با رهبران جناح های مجلس دوما، یادآور شد که پتانسیل و ظرفیت روسیه آنقدر بالاست که اکنون تنها بخش کوچکی از آن درگیر یک عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین است.

وی در این باره گفت: نه، این بار شما را (برای توضیح این مسئله) به وزارت دفاع ارجاع نمی دهم. اینها واقعا سخنان رئیس دولت است. اما رئیس دولت فقط بر روی اظهاراتی که از کشورهای غربی و اوکراین شنیده می شود مبنی بر اینکه کی یف در میدان جنگ به پیش خواهد رفت، مانور داد. پوتین به سادگی یادآور شد که پتانسیل ها کاملا غیرقابل قیاس هستند و پتانسیل روسیه در این زمینه بسیار زیاد است. از این نظر که اکنون تنها بخش کوچکی از آن درگیر عملیات ویژه نظامی است و بنابراین، تمام این اظهارات غربی ها به معنای واقعی کلمه پوچ است و فقط به رنج و اندوه مردم اوکراین می افزاید.

پوتین پیشتر گفته بود که روسیه هنوز به طور جدی هیچ کاری در اوکراین را آغاز نکرده است.

رئیس جمهور روسیه گفته بود: امروز می شنویم که می خواهند ما را در میدان جنگ شکست دهند. چه می توان گفت، بگذارید تلاششان را کنند.بارها شنیده ایم که غرب می خواهد تا آخرین فرد اوکراینی با ما بجنگد. این یک تراژدی برای مردم اوکراین است، اما به نظر می رسد که همه چیز به این سمت چنین وضعیتی پیش می رود. غرب در تلاش خود برای مهار روسیه شکست خورده است و اگرچه تحریم‌های آنان برای مسکو مشکلاتی را ایجاد کرده است، این مشکلات در مقیاس مورد نظر غربی‌ها نبوده است. او گفت که روسیه مذاکرات صلح را رد نمی‌کند، اما هرچه این درگیری جلوتر می‌رود، دستیابی به توافق دشوارتر می‌شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=11564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.