افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024

نخستین جشنواره هنری ویژه معلولان در شهرستان ری برگزار می‌شود

  • کد خبر : 16205
  • 28 مهر 1401 - 12:33
نخستین جشنواره هنری ویژه معلولان در شهرستان ری برگزار می‌شود
سرپرست بهزیستی شهرستان از برگزاری نخستین جشنواره هنری ویژه معلولان با عنوان آوای مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: حمایت از هنرمندان معلول و دیده شدن توانایی های آنان از اهداف این جشنواره است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، داود خادم اظهار داشت: از گروه های هدف سازمان بهزیستی و مددجویان خبر داد. خادم اظهار داشت: توجه به جامعه توانخواهان و شناسایی استعدادهای آنان از مهمترین هدف برپایی این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش ادبیات، موسیقی و خوشنویسی برگزار می شود، افزود: طبق برنامه قرار است ابتدا در این جشنواره جامعه هدف از پنج سال تا ۷۰ سال در سامانه www.moeenjahed.ir ثبت نام و مدارک و مستندات خود را تا پایان آبان ماه سال جاری در این سامانه بارگذاری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دیماه اجرای صحنه ای را در خانه موسیقی دکتر جاهد خواهیم داشت و در بهمن ماه نیز آیین اختتامیه برگزار و از برگزیدگان قدردانی خواهد شد.

مسکن مددجویان یکی از دغدغه های اصلی بهزیستی

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان ری گفت: تلاش سازمان بهزیستی، فراهم آوردن شرایط مطلوب زندگی و ایجاد بستر مناسب برای بهتر زیستن مددجویان است.

مژگان لشگری مسکن مددجویان را یکی از دغدغه های اصلی بهزیستی شهرستان ری برشمرد و اظهار امیدواری کرد؛ بهزیستی در این زمینه بتواند خدمات خوبی به مددجویان ارائه کند.

جلسه بازآموزی دستورالعمل های مسکن خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول، معلولین عادی و نحوه هزینه کرد اعتبارات مربوطه با حضور معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان، کارشناسان ستادی و مراکز دولتی در سالن شهید سلیمانی بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

در این نشست کارشناس مسکن ضمن توضیح دستورالعمل ها به پرسش ها و ابهامات شرکت کنندگان حاضر در جلسه پاسخ دادند و در پایان مقرر شد، کارشناسان ضمن در اختیار نهادن آموزشهای مذکور به مددکاران مراکز دولتی و مثبت زندگی، تلاش خود را در برای ارائه هر چه بهتر و خدمات بیشتر به مددجویان جامعه هدف داشته باشند.

به گزارش ایرنا، از جمعیت یک میلیون نفری شهرستان ری حدود ۲۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16205

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.