افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024
فرماندار ویژه ری:

اصلاح و تقویت خطوط مخابراتی در بخش فشافویه ضرورت دارد

  • کد خبر : 13784
  • 09 شهریور 1401 - 14:47
اصلاح و تقویت خطوط مخابراتی در بخش فشافویه ضرورت دارد
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم از مشکلات مربوط به برقراری ارتباطات مخابراتی در بخش حسن آباد گلایه و نارضایتی دارند که لازمه اصلاح این وضعیت و تقویت خطوط مخابراتی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حمید زمانی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات مخابرات در بخش حسن آباد فشافویه با حضور مسئولان شرکت مخابرات در بخشداری. فشافویه افزود: این بخش جذابیت های بسیار محدودی دارد و در یک نوع بن بست قرار گرفته است.

وی علت احتمالی بخشی از محرومیت را کمبود منابع آبی خواند و یادآورشد: اکنون بزرگترین پروژه انتقال آب را به این بخش در دست اجرا قرار دارد و تا جاده چرمشهر و زندان بزرگ تهران را تحت پوشش قرار می دهد.

زمانی اظهار داشت: حسن آباد به تنهایی به اندازه شهرستان فیروزکوه جمعیت دارد و مهاجر پذیر است و الان هم وضعیت مخابراتی آن نیاز به تقویت دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یکی از ثمرات بازدیدهای مکرر از این بخش را مطلع شدن از میزان محرومیت بخش فشافویه دانست و گفت: کل سیستم حاکمیت به دنبال رسیدگی به مشکلات مردم است و فرمانداری نیز چنین رویکردی را برای بهبود شرایط دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از حداقل های امکانات ارتباطی اینجا برخوردار نیستند و بخش حسن آباد در  تلفن ساده و ثابت مشکل دارد تا آنجا که فقط یکی از خیابان های آن طی سه سال گذشته با قطعی تلفن مواجه است و ۴۰ واحد صنعتی نیز تلفن ثابت ندارد.

مشکلات مخابراتی به نارضایتی عمومی تبدیل شده است

هادی حسینخانی بخشدار حسن آباد فشافویه نیز در ادامه این جلسه گفت: این حجم از مشکلات مخابراتی در این بخش با وجود گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب پذیرفتنی نیست و این مساله به نارضایتی عمومی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در تمام بازدید های میدانی، ملاقات های مردمی و میزخدمت از دغدغه های مستمری که مردم مطرح می کنند مشکلات حوزه مخابرات به خصوص قطعی تلفن ثابت و ضعف در آنتن دهی موبایل هاست.

حسینخانی تاکید کرد: نارضایتی از مخابرات با اختلاف زیاد از دیگر بخش ها بیشترین میزان را در ارزیابی دارد و لازم است در تمامی بخش های مخابراتی اقداماتی برای ارتقا رخ دهد.

در پایان این نشست مسئولان شرکت مخابرات قول مساعد برطرف سازی مشکل، تقویت شبکه مخابراتی و فراهم سازی امکان افزایش اشتراک تلفن ثابت را دادند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=13784

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.