افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024

اعلام ویژه برنامه های هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم علیه السلام

  • کد خبر : 16594
  • 05 آبان 1401 - 12:31
اعلام ویژه برنامه های هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم علیه السلام
برنامه های ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در بارگاه ملکوتی آنحضرت از 5 آبان ماه آغاز و تا 11 آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، ویژه برنامه شب ولادت حضرت سیدالکریم(ع) شنبه 7 آبان با آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم(ع) از ساعت 16 آغاز و از بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی و قرائت زیارتنامه توسط حاج محمدرضا برخورداری و مدیحه سرایی با نوای حاج مهدی میرداماد و اجرای گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) برگزار می شود.

در روز ولادت آنحضرت مصادف با یکشنبه 8 آبان نیز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر ویژه برنامه ای با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ابراهیمی و مدیحه سرایی حاج احمد شربیانی برگزار و همچنین در شام میلاد ویژه برنامه انس با قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی(ع) به روی آنتن زنده شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

دوشنبه 9 آبان ماه، ویژه برنامه جشن کودکانه گل های حسنی از ساعت 15 و برگزاری ویژه برنامه شب شعر با حضور شاعران آیینی و مداحان اهل بیت علیهم السلام در تالار شیخ صدوق(ره) بعد از نماز مغرب و عشاء از اهم برنامه های این روز است.

همچنین ویژه برنامه شب ولادت امام حسن عسکری(ع)، مصادف با چهارشنبه 11 آبان ماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد لقمانی و مدیحه خوانی حاج داود خورشیدی در مصلای بزرگ امام علی(ع) پایان بخش ویژه برنامه های ایام میلاد حضرت سیدالکریم(ع) خواهد بود.

ویژه برنامه های قرائت ادعیه کمیل و ندبه با حضور مادحین و ذاکرین خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام نیز در ایام هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع) برپا میگردد.

حضور خادمان در منزل خانواده شهداء و عیادت از بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی، ویزیت رایگان مرکز درمانی دارالشفاء در روز ولادت آنحضرت، برگزاری نمایشگاه مجازی ستارگان حرم، برگزاری حلقات معرفتی، اهدای هدایای متبرک در شب میلاد به افراد هم نام حضرت عبدالعظیم(ع)، برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزی و جشن عقد ازدواج زوج های جوان، برگزاری محافل مختلف انس با قرآن در آستان مقدس و همچنین در مساجد و مراکز فرهنگی خارج از آستان، اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه (توزیع بسته های ارزاق میان مستمندان)، بازدید رایگان از مرکز نجوم و همچنین موزه آستان مقدس در هفته میلاد، گل افشانی و عطر افشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس، برگزاری مسابقات و طرح های فرهنگی و کارگاه های تربیتی و آموزشی بخش دیگری از برنامه های تدارک دیده شده در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) خواهد بود.

گفتنی است، ویژه برنامه های ایام میلاد حضرت سیدالکریم(ع) به صورت زنده و تولیدی از شبکه های مختلف صدا و سیما پوشش داده خواهد شد.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، پیشاپیش فرارسیدن ایام سالروز ولادت با سعادت سفیر امام هادی(ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را به همه عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تبریک و تهنیت عرض می نماید.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=16594

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.