افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024
در مراسم بهره برداری از بیمارستان جدید فیروز آبادی ری،

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم : مردم متدین ری در محرومیت بوده و نیاز به توجه بیشتر دارند

  • کد خبر : 12386
  • 02 مرداد 1401 - 13:16
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم : مردم متدین ری در محرومیت بوده و نیاز به توجه بیشتر دارند
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: مردم متدین و ولایی شهرری در محرومیت شدید امکانات در بخش های مختلف به سر می برند و نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از بیمارستان جدید فیروزآبادی شهرری افزود: مردم از نظر معیشیتی گرفتاری بسیاری دارند و قادر به تحمیل هزینه های گزاف درمانی نیستند، از همین رو بر توسعه خدمات بیمه ای تاکید دارم.

وی یادآورشد: انتظار دارم خدمات بیمه ای در کل کشور توسعه یابد و مردم بتوانند احساس آرامش کنند.

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به تاکیدات دین اسلام بر امور مردمی و همچنین لزوم وجود سه رکن اساسی حاکمیت مدبر، فقیه دین شناس و با تقوا و پزشکان مجرب برای هر جامعه ای اظهار داشت: امروز در راس عالمی فقیه تکیه زده که از هر نظر جامع الشرایط و صاحب شایستگی های بسیار است.

تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: امروز با امکانات و منابعی سرشاری که در ایران وجود دارد، دولت با مدیریت لازم می تواند به مردم خدمات رسانی کنند.

وی ادامه داد: کادر درمان و پزشکی کشور که باید به وجود آنان افتخار کرد نیز در دوران کرونا برای پاسداری از سلامت مردم و جامعه ایثار و خدمت رسانی کردند و ما مرهون چنین تلاش هایی هستیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر به وجود ساختمانی برای ساخت بیمارستان در حاشیه حرم عبدالعظیم حسنی اشاره و خاطرنشان کرد: می توان با راه اندازی هتل بیمارستانی علاوه بر جذب گردشگر سلامت، هم خدمات درمانی کشور را در اختیار بیماران سایر کشورها قرار داد هم به درآمدزایی در این زمینه رسید.

تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) خواستار توجه به معیشت جامعه پزشکی شد و اعلام کرد: اگر جامعه پرشکی و پرستاری گرفتار مسائل معیشتی باشند، در خدمت رسانی به مردم موفق عمل نخواهند کرد.

تقویت زیر ساخت های درمانی سرعت گرفته است

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم گفت: در دولت ۱۳ تقویت زیر ساخت های درمانی سرعت یافته است.

وی افزود: خدمات درمانی شهرری فقط به ساکنان این شهرستان ارائه نمی شود و از شهرستان اطراف نیز برای دریافت این خدمات مراجعه می کنند.

زمانی خواستار کمک و حمایت سازمان اوقاف برای ساخت خانه های سازمانی برای پزشکان و کادر درمان در شهرری شد و نزدیکی محل زندگی کادر درمانی به بیمارستان ها را در بهبود و تسریع خدمات رسانی موثر برشمرد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=12386

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.