افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024

برگزاری آیین تجلیل اصحاب رسانه ری در ناحیه مقاومت عبدالعظیم حسنی (ع) ری

  • کد خبر : 13941
  • 12 شهریور 1401 - 17:45
برگزاری آیین تجلیل اصحاب رسانه ری در ناحیه مقاومت عبدالعظیم حسنی (ع) ری
سرهنگ‌قنبری؛فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم( ع) شهرستان ری در آیین تجلیل از خبرنگاران به تشکیل بیش از ۳۵۰ گروه جهادی در قالب بسیج محلات اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سرهنگ‌قنبری؛فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم( ع) شهرستان ری در آیین تجلیل از خبرنگاران به تشکیل بیش از ۳۵۰ گروه جهادی در قالب بسیج محلات اشاره کرد و گفت: سپاه ناحیه ری علاوه بر اجرای امور جاری و برنامه های فرهنگی در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیز اقدامات و فعالیت های بسیار مناسبی را در دستور کار داشته است و رسالت خود را در این عرصه به خوبی اجرایی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر شورای جهاد شهرستان تشکیل شده است و با توجه به تجربیات و ظرفیت های موجود در این شورا؛ سایر گروه های جهادی شهرستانی، استانی و کشوری نیز از ظرفیت های گروه های جهادی ناحیه ری بهره مند می شوند.
سرهنگ قنبری به تازه ترین عملیات جهادی سپاه ناحیه ری به حضور بسیجیان و گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده شهرستان فیروزکوه، اشاره کرد و گفت: پس از وقوع سیل؛ گروه‌های جهادی از ساعات اولیه وقوع حادثه در مناطق سیل‌زده حضور یافته و اقدام به امدادرسانی و خدمات‌رسانی کردند و آخرین گروهی بودند که مناطق آسیب دیده را ترک کردند.
وی در ادامه با اشاره به خدمات سپاه در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت بسیجیان افزود: توزیع بیش از ۲۷۰ هزار بسته کمک معیشتی به آسیب دیدگان کرونا؛ تشکیل بانک اطلاعاتی برای اصناف آسیب‌دیده از کرونا و هم اکنون آماده سازی ۳ هزار بسته معیشتی جدید برای توزیع در بین خانوارهای نیازمند به عنوان فعالیت های حوزه اجتماعی همچنان در راس امور سپاه ناحیه ری قرار دارد.
فرمانده سپاه عبدالعظیم حسنی (ع) شهرستان ری در پایان نیز به واگذاری مسوولیت کمیته اجرایی کار و تامین امنیت برگزاری مراسم پیاده‌روی دلدادگان حسینی در روز اربعین به سپاه ناحیه ری اشاره کرد و اظهار داشت: باتوجه به حضور جمعیت چشمگیری در کاروان جاماندگان اربعین حسینی در ری؛ سپاه ناحیه ری؛ آسیب‌شناسی در حوزه خدمات‌رسانی و پذیرایی و نظارت بر فعالیت موکب ها را در ایام اربعین حسینی بر عهده دارد.
در پایان این مراسم فرمانده سپاه ناحیه ری با اهدای لوح و هدیه از اصحاب رسانه ری تجلیل بعمل آورد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=13941

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.