افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024

نشست صمیمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اصحاب رسانه

  • کد خبر : 18350
  • 08 آذر 1401 - 10:57
نشست صمیمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اصحاب رسانه
در نشست صمیمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اصحاب رسانه بر اهمیت و نقش بی بدیل رسانه ها و اثرگذاری آنها در جامعه تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در این دیدار مهدیه حسنی»، ضمن قدردانی از تلاش های خبرنگاران شهرستان در اطلاع رسانی و انتقال اخبار به مخاطبین گفت: قلم توانا و واقعیت نگر خبرنگاران در تولید اخبار مناسب می تواند نگاه مردم را نسبت به مسائل پیرامون خود تغییر دهد و برای همین مردم برای شأن و جایگاه خبرنگاران ارزش ویژه ای قائل هستند.

ایشان بر اهمیت و نقش بی بدیل رسانه ها و اثرگذاری آنها در جامعه تاکید کرد و از خبرنگاران خواست که مشکلات مردم را از مسولان به صورت دایم پیگیری کنند و قبل از هر اقدام خبری، نسبت به صحت و سقم اخبار آگاهی لازم را پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: وقتی اهالی رسانه، دغدغه مند نسبت به موضوعات روز جامعه و رفع مشکلات و مسائل مردم با پیگیری و اطلاع رسانی به موقع  و انعکاس بهنگام اخبار تلاش می کنند، این موضوع از نگاه آنها دور نمی ماند و دارای ارزش فراوان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری خاطر نشان کرد: این دلسوزی و احساس مسئولیت اهالی رسانه، خود باعث پیشرفت و توسعه اجتماعی و افزایش روحیه مطالبه گری می شود.

حسنی ضمن تاکید بر همکاری متقابل خبرنگاران با خانه مطبوعات شهرستان ابراز امیدواری کرد: وحدت و همدلی بین خبرنگاران و خانه مطبوعات و در عین حال داشتن روحیه صداقت و به دور از جانبداری و گرایشات سیاسی، شکوفایی و رشد فرهنگی شهرستان را موجب خواهد شد و مخاطبین با اعتماد و اطمینان کامل و خیال آسوده اخبار و اطلاعات را دنبال خواهند کرد.

گفتنی است خبرنگاران حاضر در این دیدار صمیمانه، هر یک به بیان مسائل و مشکلات موجود در عرصه خبر پرداختند و نقطه نظرات و دیدگاه های خود را ابراز کردند.

همچنین در پایان این نشست از تلاش های  زهرا کیانفر مسئول واحد مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از سوی خبرنگاران تقدیر شد.

 

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18350
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.