افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024

برگزاری دوره آموزشی آماده سازی شغلی

  • کد خبر : 19470
  • 19 دی 1401 - 14:41
برگزاری دوره آموزشی آماده سازی شغلی
دوره آماده سازی مهارت های کسب و کار به منظور تسهیل فرآیند ورود به بازار کار، ویژه زنان سرپرست خانوار بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، دوره آموزشی آماده سازی شغلی با حضور کارشناسان امور اجتماعی بهزیستی شهرستان ری و با تدریس کیوان شکری برگزار و در این جلسه نکاتی پیرامون آماده سازی شغلی عنوان شد.

سرپرست بهزیستی شهرستان ری در خصوص برگزاری این دوره ها اظهار داشت: ترس و نگرانی از آینده، مبهم و نامعلوم، نبود تضمین برای تأمین نیازهای زندگی آتی، عدم پشتیبانی عاطفی، احساس عدم امنیت اجتماعی، عدم مهارت کافی برای اشتغال و محدودیتهای آموزشی برای کسب مهارت از مهمترین دغدغه های زنان سرپرست می باشد که آنان را شدیداً در معرض آسیبهای اجتماعی، بیماریهای جسمی و روحی قرار می دهد.

داود خادم در ادامه افزود: نظر به اینکه زنان سرپرست خانوار بخشی از جامعه هدف بهزیستی را تشکیل می دهند و به منظور کاستن آثار ناهنجار تألمات اجتماعی و روحی آنان، براساس نیازسنجی های به عمل آمده و بهره گیری از کارشناسان و متخصصین علوم اجتماعی برای آنها، کارگاههای آموزشی هدفمند، برای افزایش مهارت و توانمندی های روانی- اجتماعی در بهزیستی شهرستان ری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: یکی از شاخص‌های مهم سلامت اجتماعی، مشارکت فعال در زندگی اجتماعی و پذیرش مسئولیت است، پس به نظر می‌رسد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار امر مهمی محسوب می‌شود و به منظور توانمندسازی در ابعاد مختلف و در نهایت خروج از چرخه حمایت های مستمر سازمان، دوره آماده سازی روانی اجتماعی و مهارت های کسب و کار برای تسهیل فرایند ورود به بازار کسب و کار در این شهرستان اجرا شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=19470

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.