افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024

برگزاری مراسم دهه بصیرت بخش کهریزک با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 3034
  • 10 دی 1400 - 11:30
برگزاری مراسم دهه بصیرت بخش کهریزک با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم دهه بصیرت بخش کهریزک گفت: حضرت زهرا(س) در بدترین شرایط به دفاع از ولایت پرداخته و جان عزیزشان را در این راه تقدیم کردند تا این سیر ابدی شده و ماندگار بماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم دهه بصیرت بخش کهریزک گفت: خداوند متعال عظمتی را به شهید سلیمانی اعطا کرد که مردم ایران و بسیاری از کشورها در مراسمات ایشان به خیابان‌ها آمدند و ضمن عظمت آفرینی، به یاد شهید سلیمانی عزاداری و یادآوری کردند.

سردار فدوی اضافه کرد: اگر فردی در راه بندگی خدا و خدمت به مردم قرار بگیرد، خداوند متعال دل‌های میلیون‌ها انسان را معطوف به او می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در دی ماه پس از ۸ ماه دشمنی، دروغ و توطئه خصوصا در روز عاشورا، مردم انقلابی و با بصیرت کشور در ۹ دی ماه حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

وی افزود: این بصیرت از ملت خواسته نشده و برای آن برنامه‌ریزی نشده بود، در واقع تبلوری بود از درون ملت شریف ایران.

سردار فدوی تصریح کرد: دشمنان امید بسیاری به فتنه داشتند تا جایی که رئیس جمهور آمریکا با صراحت از آن یاد می‌کرد؛ نقشه‌های خود را در ۹ دی ماه نقش بر آب دیدند و تمام نقشه‌ها به مصداق حبابی روی آب بود که به سرعت از بین رفت.

وی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس عملیات‌های بزرگی رقم خورد که تاثیر بسیاری در سرنوشت جمهوری اسلامی ایران داشت و عملیات کربلای پنج شیطان بزرگ فقط پشتیبان صدام نبود و خودش نیز تمام قد به میدان جنگ آمده بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) بیان داشت: حضرت زهرا(س) در بدترین شرایط به دفاع از ولایت پرداخته و جان عزیزشان را در این راه تقدیم کردند تا این سیر ابدی شده و ماندگار بماند.

سردار فدوی تاکید داشت: وقتی انسان بصیرت داشته و می‌داند حق کجاست باید پای آن بماند حتی به قیمت جان، مدافعین انقلاب اسلامی نیز این درس را به خوبی آموختند و خیل عظیم شهدا نیز سند دیگری برای اثبات این موضوع است.

سردار فدوی تصریح کرد: به یاد داشته باشید هر اندازه عمل به تکالیف الهی اضافه شود عنایت خدا افزایش خواهد یافت و وعده‌های خداوند بدون شک محقق می‌شود.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید به قله برسیم، زمانی که به قله برسیم دشمنی‌ها هم تمام می‌شود؛ یعنی ابرقدرت‌ها دشمنی نمی‌کنند زیرا می‌دانند دشمنی نه تنها برای آن‌ها نفعی ندارد بلکه شکست‌هایی به دنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=3034

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.