افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024
فعالان مذهبی با تجمع برای جهاد تبیین :

دشمن در حوزه رسانه علیه نسل جوان تهاجم شدیدی را آغاز کرده است

  • کد خبر : 6141
  • 16 اسفند 1400 - 10:49
دشمن در حوزه رسانه علیه نسل جوان تهاجم شدیدی را آغاز کرده است
فعالان مذهبی در شهر ری در تجمعی اعلام کردند: امروز دشمن پس از ناکامی درجبهه‌های جنگ سخت،تهاجم شدیدی را در حوزه جنگ نرم با تشکیل امپراتوری رسانه‌ای درجهت تخریب و تحریف باورها و ارزش ها و واقعیت های انقلاب اسلامی به خصوص نسل جوان آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، گروهی از فعالان مذهبی و هیاتی در شهر ری عصر یکشنبه و پس از یک هفته فعالیت در قالب هفته جهاد تبیین, امروز مصادف با سالروز میلاد امام حسین(ع) برنامه های مناسبی خود را پایان دادند و حرکت جهادی خود را که از عید مبعث پیامبر اکرم (ص) راه اندازی کرده با برپایی جشنی مردم این مهم را به انجام رساندند .

این مراسم در میدان شهر ری با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. دانش آموزان شرکت کنندگان اصلی این مراسم بودند و سرودهای آئینی و انقلابی متعددی را برای مردم اجرا کردند. گروه های مختلف مردم نیز به مناسبت ایام شعبانیه با پخش شکلات, شیرینی و شربت از حاضران در میدان شهرری پذیرایی می کردند.

در ادامه پس از مداحی یکی از مداحان اهل بیت(ع) مردم با شعارهای”لبیک یا حسین”, “لبیک یا علی”, “لبیک یا مهدی” و “لبیک یا اباالفضل” وی را همراهی کردند تا با سر دادن این شعارها راهی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شوند.

 دشمن در حوزه رسانه علیه نسل جوان تهاجم شدیدی را آغاز کرده است

در این مراسم بیانیه ای از سوی راهپیمایان جهاد تبیین شهرستان ری قرائت شد که در بخشی از آن آمده است:در سالروز میلاد بزرگ آموزگار مکتب شهادت و ایثار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قهرمان بصیرت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و پرچم‌دار و پیام رسان عاشورا حضرت امام سجاد (ع) در کنار مضجع شریف محدث والامقام اسوه بصیرت مکتب اهل بیت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اعلام می داریم، اولا بر اساس رهنمودهای امام خامنه‌ای “جهاد تبیین” فریضه عمومی و فردی همه اقشار جامعه به خصوص مسئولان و نهادهای حاکمیتی در جهت مقابله با اهداف شوم دشمنان است, مسئولان باید با برنامه‌ریزی هدف‌گذاری سازماندهی و اجرای سریع به وظایف خویش در حوزه جهاد تبیین عمل کنند.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است:بر اساس تجربه می دانیم بزرگترین مانع جهاد تبیین دولتی کردن موضوع و بسنده کردن به شعارها و بخشنامه‌های کردن امور است, تاکید داریم که مرکزیت و محوریت کارها باید در دست مردم به خصوص هیئات مذهبی مساجد و حسینیه‌ها باشد.

“با عنایت به اینکه در نگاه رهبر معظم انقلاب هیئات حسینی ،ذاکری و خطبا در کانون جهاد تبیین قرار دارند لازم است هیئات با برنامه‌ریزی انقلابی و جهادی در هم افزایی و تبیین این جهاد مقدس پیشگام باشند, ضروری است در این جهت ساز و کاری اعتباری و اجتماعی تعریف و موانع و مشکلات در مسیر این نهضت بزرگ برداشته شود”.

این بیانیه در نهایت خاطر نشان کرده است : از تمامی مسئولان و مدیران فرهنگی روسای هیات مذهبی شعرا هنرمندان ذاکران اهل‌بیت تقاضا داریم به عنوان یک رویکرد اساسی در حوزه تبیین باورها ارزش ها و فرهنگ انقلاب اسلامی از روز بعثت تا ولادت حضرت سیدالشهدا به عنوان هفته جهاد طبیعی به مسئولین خطیر خویش به مسئولیت خطیر خویش اهتمام بیشتری قائل شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=6141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.