افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024

سیدحسن صفوی، دبیر بخش «خوشنویسی» دومین عهدواره سراسری «چله مهدویت » شد

  • کد خبر : 15835
  • 19 مهر 1401 - 11:24
سیدحسن صفوی، دبیر بخش «خوشنویسی» دومین عهدواره سراسری «چله مهدویت » شد
با صدور حکمی از سوی دکتر خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سیدحسن صفوی به عنوان دبیر بخش «خوشنویسی» دومین عهدواره ملی «چله مهدویت » منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، در متن این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای سیدحسن صفوی

بار دیگر کلام نافذ حضرت امام خمینی(ره) در آخرین نیمه شعبان حیات مادی شان را بازخوانی کنیم که فرمودند: ” انقلاب مردم ایران، نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام، به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فداه است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه ای مسئولین را از وظیفه ای که بر عهده دارند، منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید، ولی این بدان معنا نیست که آن ها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجادحکومت جهانی است، منصرف کند.(2/1/1368)

با عنایت به تشکیل و آغاز به کار دبیرخانه های مرکزی و تخصصی « دومین عهدواره سراسری چله مهدویت» همزمان با سالرور امامت و لایت حضرت ولی عصر(عج) و همچنین استقرار دبیرخانه تخصصی بخش خوشنویسی در شهرستان ری، بدین وسیله جناب عالی به عنوان دبیر ستاد برگزاری بخش مذکور منصوب می شوید.

امید است با اهتمام شما و دست اندرکاران محترم شهرستان، این دبیرحانه تخصصی به محلی برای تولید و خلق آثار ارزشمند و فاخر فرهنگی و هنری مبتنی بر آرمان ها و آموزه های والای مهدویت و در راستای ایجاد توسعه عدالت، نشاط و پویایی و جامعه و کشف استعدادهای جوان خوش آتیه تبدیل شود.

توفیق خدمتگزاری هرچه بیشتر شما را در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جهانی منجی عالم بشریت، از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=15835
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط‌ عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.