افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024

شبکه هوشمند آموزش بهداشت (شهاب)

  • کد خبر : 18532
  • 12 آذر 1401 - 13:25
شبکه هوشمند آموزش بهداشت (شهاب)
شبکه هوشمند آموزش بهداشت یا (سامانه شهاب) با هدف آموزش یکپارچه و نظام مند سفیران سلامت و رابطان بهداشت، توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر روی دامنه سایت این دانشگاه راه اندازی شده و با ارائه دوره های آموزشی عمومی و تخصصی و اعلام فراخوان مسابقه ها و رویدادهای مهم سلامت، میزبان شماست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، شبکه هوشمند آموزش بهداشت (شهاب) چیست؟

شبکه هوشمند آموزش بهداشت یا سامانه »شهاب« با هدف آموزش یکپارچه و نظام مند سفیران سلامت و رابطان بهداشت، توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر روی دامنه سایت این دانشگاه راه­اندازی شده و با  ارائه دوره­های آموزشی عمومی و تخصصی و اعلام فراخوان مسابقه­ها و رویدادهای مهم سلامت، میزبان شماست که
می­کوشید بیشتر فرابگیرید تا بتوانید به طور موثر و صحیح از خود و عزیزانتان مراقبت کنید.

چه کسانی می توانند در سامانه شهاب ثبت نام کنند؟

سفیران سلامت خانواده، دانش آموز، دانشجو و طلبه، داوطلبان سلامت (رابطان بهداشت)مراقبان سلامت، بهورزان، کارشناسان حوزه بهداشت چه در واحدهای ستادی و چه در مراکز  محیطی می­توانند در سامانه شهاب عضو شده و از مطالب آموزشی بهره ببرند.

چگونه می توان به این سامانه مراجعه کرد؟

برای مراجعه به این سامانه و ثبت نام در آن می توانید از لینک­های زیر استفاده کنید.

   http://shahab.tums.ac.ir     

 s.cgr.ir            لینک کوتاه    

چگونه در سامانه شهاب ثبت نام  و از دوره­های آموزشی آن استفاده کنیم؟

شما در شبکه هوشمند آموزش بهداشت (شهاب) به بخش آموزش های عمومی و رویدادهای سلامت دسترسی دارید. اما برای دسترسی به بخش آموزش های تخصصی، لازم است در سامانه ثبت نام کنید. عضویت در سامانه شهاب بسیار راحت است و برای آن، فقط به یک شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل نیاز دارید. پس از آن به صفحه شخصی (پروفایل)  خود دسترسی خواهید داشت. در این صفحه، دوره های آموزشی پیشنهادی برای شما مشخص شده که می­توانید دوره مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را بگذرانید. بیشتر دوره­های آموزشی از کلیپ­های کوتاه و جذاب آموزشی تشکیل شده­اند که به راحتی می توان از طریق گوشی تلفن همراه آن­ها را مشاهده کرد. پس از دیدن کلیپ های آموزشی هر دوره می­توانید در آزمون مربوط به آن  نیز  شرکت کنید. در صورتی که آزمون را با موفقیت بگذرانید، آن دوره به بخش دوره­های گذرانده شده در صفحه پروفایل شما منتقل خواهد شد.

شما می­توانید دوره های آموزشی را برحسب نیاز خود و اعضای خانواده تان انتخاب نمایید. به عنوان مثال دوره­های آموزشی شامل آموزش مادران باردار، شیردهی، فرزندپروری، مراقبت از سالمندان، تغذیه سالم، سلامت روان، ناخوشی های جزیی مانند سردرد، اورژانس­ها از جمله درد قفسه سینه، بیماری های مزمن از جمله دیابت و فشارخون و بسیاری موضوعات دیگر در زمینه سلامت می­باشند.

همچنین در بخش آموزش های عمومی و تخصصی دسترسی به رویدادهای مختلف سلامتی از جمله مسابقات، پویش ها و جشنواره ها برای شما امکان پذیر است. 

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=18532

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.