افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024
با قول مساعد معاون حمل و نقل شهرداری تهران؛

مطالبه مردم فشافویه جهت دسترسی به حمل و نقل عمومی محقق می شود

  • کد خبر : 5159
  • 02 اسفند 1400 - 8:17
مطالبه مردم فشافویه جهت دسترسی به حمل و نقل عمومی محقق می شود
مطالبه مردم فشافویه جهت دسترسی به حمل و نقل عمومی با پیگیری مسئولان و قول مساعد معاون حمل و نقل شهرداری تهران محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ کارگروه رسانه شورای شهرستان ری با حضور یعقوبی شهردار حسن آباد، اعضای شورای اسلامی شهر جهت بازگویی و بررسی چندین مطالبه دارای الویت و مهم مردمی همچون، نبود ناوگان اتوبوسرانی برای تردد آسان شهروندان برگزار شد.

بر اساس این گزارش بعد از پیگیری مشکلات مردم بخش فشافویه توسط کارگروه، جعفر شربیانی رئیس شورای شهرستان ری رسیدگی به کوضوع را در دستور کار قرار داد.

گفتنی است که هم اکنون و با گذشت ۱۸ روز از احصاء این مشکل و مطالبه توسط کارگروه رسانه شورای شهرستان ری و پیگیری‌های مستمر جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، شفیعی معاون حمل و نقل شهرداری تهران قول مساعدت و تخصیص چند دستگاه اتوبوس را برای مردم فشافویه داده است تا این مشکل چندین ساله به زودی رفع شود.

لازم به ذکر است که مسیر حدوداً ۲۰ کیلومتری فشافویه تا متروی کهریزک سال‌ها است که بدون ناوگان حمل و نقل عمومی است و شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت طبق قانون نمی‌توانند اتوبوسرانی داشته باشند، بنابراین باید با پیگیری، اتوبوس از شهرداری تهران به این شهر منتقل شود.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=5159

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.