افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024
با خبر رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید زمانی نیا،

ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان ری تشریح شد

  • کد خبر : 17211
  • 18 آبان 1401 - 12:58
ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان ری تشریح شد
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان را که همراه با رونمایی از کتاب قاسم حاج قاسم زندگی نامه مدافع حرم شهید زمانی نیا،تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، مهدیه حسنی روز چهارشنبه ضمن تبیین اهداف و تشریح برنامه های پیش بینی شده افزود: تجلیل از نویسندگان بومی و صاحبان قلم شهرستان یکی از برنامه های ویژه در هفته کتاب و کتابخوانی خواهد بود که با حضور فرماندار و مسئولین فرهنگی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: رونمایی از کتاب «قاسم حاج قاسم» با موضوع داستان زندگی شهید مدافع حرم «وحید زمانی نیا» و به قلم زینب مولایی، یکی دیگر از برنامه های اجرایی این دوره از هفته کتاب است.

حسنی از برگزاری چندین نمایشگاه عرضه کتاب هم خبر داد و اظهار داشت: به منظور ترغیب و تشویق عموم مردم به امر کتاب و کتابخوانی و همچنین حمایت از نویسندگان و ناشران شهرستان، عرضه محصولات فرهنگی و تازه های نشر در قالب برگزاری نمایشگاه توزیع و فروش کتاب نیز از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری دیدار با خانواده نویسنده جانباز «حسین جزینی» را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: تکریم و تقدیر از جانبازان و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس که در عرصه هنر و قلم  فعالیت می کنند هم از دیگر برنامه های قابل اجرا در این ایام خواهد بود.

گفتنی است، سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی خلاف سالیان گذشته و به دلیل تلاقی زمان برگزاری آن با جام جهانی فوتبال قطر، از ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=17211

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.