افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024

پیام فرمانده انتظامی شهرستان ری به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 3037
  • 10 دی 1400 - 11:50
پیام فرمانده انتظامی شهرستان ری به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
بدون شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف و شهادت طلب امروز هزاران سردار فداکار و مجاهد فی سبیل الله را تحویل جامعه بشری داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، دو سال از خبر غم انگیز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوستداشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص و می‌گذرد و فقدان وجود نازنینش هنوز بر سینه‌ها سنگینی می‌کند و تنها وعده صادقانه پروردگار در پیروزی نهاییِ مستضعفین و شور انتقام الهی است که عاشقان آرمان مقاومت را در غم فراقِ آن یار عزیز، نگاهبان است. بدون شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف و شهادت طلب امروز هزاران سردار فداکار و مجاهد فی سبیل الله را تحویل جامعه بشری داده است.

اینجانب به نمایندگی از نیروهای فرماندهی انتظامی شهرستان ری ، بر خود وظیفه می دانم دومین سالگرد شهادت افتخار آمیز سردار سرافراز لشکر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس” سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی” را به فرماندهی معظم کل قوا ، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهید، ملت شریف و بزرگ ایران به ویژه مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان ری تبریک و تسلیت عرض نمایم.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=3037

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.