افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024

استاندار تهران به همراه مدیران شهرستانها باآرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

  • کد خبر : 13392
  • 02 شهریور 1401 - 13:18
استاندار تهران به همراه مدیران شهرستانها باآرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند
استاندار تهران و معاونین ، فرمانداران شهرستانهای استان و مدیران کل و ائمه جمعه استان تهران با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در هفته دولت تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، محسن منصوری استاندار تهران روز چهارشنبه در دومین روز از آغاز هفته دولت به همراه معاونین استانداری و مدیران کل ادارات در استان ، فرمانداران ، بخشداران و تعدادی از روسای بخش های استان تهران با حضور در مرقد امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و امام خمینی به مناسبت هفته دولت تجدید میثاق کردند.

استاندار تهران با قرائت فاتحه در کنار مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) نسبت به مقام شامخ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر دولت ادای احترام کرد.

منصوری را در این مراسم معاونان استانداری ،فرمانداران شهرستانهای تهران ومقامات لشکری و دولتی در استان تهران  همراهی کردند.

به مناسبت ترور شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهور وقت و شهید محمد جواد باهنر نخست وزیر فقید کشورمان توسط منافقان کور دل ،هفته نخست شهریور, هفته دولت نامگذاری شده است.

امروز همچنین کارکنان و بسیجیان ادارات و وزارتخانه های استان تهران با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در هفته دولت تجدید میثاق کردند.

کارکنان و بسیجیان وزارتخانه‌ها و ادارات مستقر در استان تهران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

در این مراسم تعدادی از بسیجیان ادارات حاضر بودند و با اهدای گل و قرائت زیارت نامه با آرمان‌های امام تجدید بیعت کردند.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=13392

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.