افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024

اولین محموله حاوی تجهیزات و وسایل موکب آستان شیخ صدوق به کربلا ارسال شد

  • کد خبر : 13651
  • 07 شهریور 1401 - 15:22
اولین محموله حاوی تجهیزات و وسایل موکب آستان شیخ صدوق به کربلا ارسال شد
همزمان با اولین روز از ماه صفر تجهیزات و وسایل موکب آستان شیخ صدوق از محل این بقعه مبارک در شهرری به کربلای معلی ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، روابط عمومی آستان شیخ صدوق روز دوشنبه اعلام کرد: ملزومات مورد نیاز برای تجهیز موکب این آستان توسط یک دستگاه تریلر بزرگ کانتینردار پس از بارگیری و انجام هماهنگی های لازم برای تردد و عبور از مرز به سمت کربلا ارسال شد.

براساس این گزارش، مدیریت آستان شیخ صدوق برای نخستین بار برای اطعام، پذیرایی و اسکان زائران اربعین مبادرت به استقرار موکب با عنوان شیخ صدوق در کربلا و مجاورت حرم حضرت عباس(ع) کرده است و به این منظور زمینی درحدود دو هزار متر مربع در نظر گرفته شده که مراحل مربوط به تامین آب و برق، پارتیشن بندی، تسطیح و سایر اقدامات اولیه به مرحله اجرا در آمده است.

با ارسال نخستین محموله به کربلا و همکاری خیرین این موکب تا پایان هفته جاری آماده پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی از کشورهای مختلف خواهد بود.

همچنین پیش بینی می شود سایر تجهیزات، اجناس و همچنین عوامل و خادمین موکب در دو مرحله دیگر به کربلا ارسال و اعزام شوند.

اطعام روزانه بیش از دو هزار زائر در هر وعده، پذیرایی میان وعده، ارایه خدمات به زائران، انجام برنامه های فرهنگی از جمله معرفی شیخ صدوق به عنوان یکی از شخصیت ها و دانشمندان برجسته شیعی در زمره برنامه هایی است که طی فعالیت این موکب در جریان پیاده روی اربعین حسینی اجرا می شود.

بناتبر اعلام روابط عمومی آستان شیخ صدوق، بخش اعظم هزینه خرید تجهیزات و اقلام از محل کمک های مردمی و خیران تامین شده است.

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=13651

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.