افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 29 April , 2024

بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از راههای جنوب استان تهران

  • کد خبر : 8450
  • 21 فروردین 1401 - 14:26
بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از راههای جنوب استان تهران
مهندس حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از روند اجرای پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرابازدید کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم ری، مهندس حیدر نوروزی باتفاق محمد رضا زمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این شهرستان بازدید و با بررسی میزان پیشرفت فیزیکی ، مسائل و مشکلات دستورات و راهکارهای لازم را ارائه کرد و همچنین بر توجه بیشتر به فعالیت های در حال انجام، فعال نمودن تمام بخش ها و سرعت بخشیدن اجرای آن تاکید داشت.

مهندس نوروزی با حضور در بین راهداران ،بر نظافت بیشتر محورهاو تلاش بیشتر در امور راهداری جاری اشاره کرد و اظهار داشت : زیبایی و تمیز بودن حریم راه تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سفر و استفاده کاربران از این فضا‌ها به دلیل توقف‌های کوتاه مدت دارد وهر ساله در ایام نوروز حریم محور‌های مواصلاتی با تلاش راهداران پاک سازی می‌شود که امسال هم با افزایش تعداد نیرو‌های درگیر در طرح و بالا بردن توان نیروی انسانی طول بیشتری از راه‌ها را پاک سازی کردیم.

در بخش دیگر از این بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با حضور در محور آب باریک-ورامین، محور حسن آباد چرمشهر و همچنین محور زندان مسائل ایمنی و انجام مدون پروژه های مذکور را اولویت کاری عوامل راهداری عنوان کرد و همچنین توجه به طراحی فنی و مدیریت اجرایی پروژه از اقدامات ضروری دیگری بود که مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برای پیشرفت کمی و کیفی محورها بر آن تاکید کرد.

گفتنی است شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده و این شهرستان دارای ۳ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی و ۶۵ کیلومتر آزاد راه است.

این گزارش حاکی است : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ، آزاد راه تهران قم ، محور زندان، محور حسن آباد  چرمشهر، محور آب باریک  ورامین، محور ری ورامین را مورد بازدید قرار داد .

لینک کوتاه : https://nasimrey.ir/?p=8450
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری نسیم ری منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.